• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Flexkontot - Nu med Swish, ingen UC
5. Brixo - Lån utan UC
6. Klaralån - Lån utan UC
7. Merax - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Nstart - Nystartslån
10. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
11. Binly - Lån utan UC

Big bank kredit

  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Frasse1

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 557
Blev medlem
6 November 2011
Meddelanden
1 292
Mottagna reaktioner
417
Poäng
557
Frågan är du hur det blir för mig som är skötsam kund sen innan. Hoppas på krediten utan ny upplysning 50K kan vara till stor hjälp fram till skatten kommer
 

Sevir87

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 787
Blev medlem
18 Februari 2021
Meddelanden
1 969
Mottagna reaktioner
988
Poäng
787
Frågan är du hur det blir för mig som är skötsam kund sen innan. Hoppas på krediten utan ny upplysning 50K kan vara till stor hjälp fram till skatten kommer
Har dom ingen upplysning att utgå från kommer dom förmodligen ta en ny.
 

Andrea

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 577
Blev medlem
29 Augusti 2019
Meddelanden
2 055
Mottagna reaktioner
308
Poäng
577
Undrar om de är lätta att få
. Det låter ju onekligen så med tanke på att de accepterar 6 anmärkningar och kröner bara en årsinkomst på 115.000
 

Egon

V.I.P
Poäng: 497
Blev medlem
21 September 2020
Meddelanden
821
Mottagna reaktioner
304
Poäng
497
Hej allesammans.

Jag fick krediten på 50 000 "på köpet" när jag tog ett lån på 200 000 hos Bigbank förra året.
Ser att 1500kr slängs ut här men verkligen är att dom (tyvärr) tar ut en avgift per uttag som är 3% av beloppet.
Vilket betyder om man ska ta ut hela summan direkt drar dom av 1500kr.

Krediten är lik alla andra ( t ex Northmill) men när man tagit ut en större del betalar man stortsett bara ränta. Jag har min f.n maxad dvs 50 000/50 000 och betalar runt 500-600 i månaden och allt är ränta.

Vet inte om man kan söka specifikt efter krediten (det gick inte för ett år sen), men för privatlån tas UC.

Northmill tar också en avgift för uttag, om jag inte minns fel.
Hur snabbt fick du besked? Jag accepterade precis samma som du och har verifierat mig med Kreditz nu. Tittar de endast på löneinsättningar eller djupdyker de i transaktioner/swish tro?
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp